Thaimaasta vaimo?

Olen Thaimaalainen vaimo ja muutin yksinhuoltajana Bangkokiin myymään omaa kehoani Pat Pongille. Thaimaalainen mieheni jätti minut kun tulin raskaaksi eikä avustanut yhteistä lastamme eikä minua.

Thaimaalainen mieheni oli väkivaltainen minua kohtaan sekä jatkuvasti armottomassa kännissä. Silmäni oli usein mustana ja kehoni täynnä mustelmia. Ajoittain mieheni harrasti seksiä kanssani ilman tahtoani saapuessaan humalassa kotiimme, jonka lattialle vilisi rottia ja torakoita.. Olisin voinut jäädä "rehellisiin töihin" omaan kaupunkiini mutta koin prostituoidun ammatin helpompana vaihtoehtona Pat Pongilla.

Harkitsin myös kehoni myymistä Thaimaa Phuketissa mutta uskoin tienaavani paremmin Bangkokissa. Pat Pongilla oli myös muutamat thaimaalaiset ystäväni työskennelleet, joten päätin aloittaa työni Pat Pongilla.

Prostituoituna pystyn tienaamaan enemmän päivässä kuin monet rehellistä työtä tekevät naiset tienaavat kuukaudessa entisen kotini lähistöllä. Ystäväni myös kertoivat ulkomaalaisten miesten uskovan helposti valheita ja lähettävän rahaa kuukausittain Thaimaaseen.

Asuessani Thaimaan Bangkokissa harrastin seksiä useiden eri ulkomaalaisten miesten kanssa vaikka en ollut Pat Pongin edustavampia prostituoituja. Raskausarvet ja mieheni pahoinpitely jättivät jälkensä minuun.

Yksinäiset ulkomaalaiset miehet kuitenkin rakastuivat usein minuun ja lähettivät Euroopasta minulle rahaa. Annoin kuukausittain rahaa perheelleni sekä uudelle thaimaalaiselle kumppanilleni. Thaimaalainen poikaystäväni oli alkoholisti muttei kuitenkaan kohdellut minua väkivaltaisesti. Rahat kuitenkin hän ryyppäsi kavereidensa kanssa kuten entinen thaimaalainen miehenikin.

Eräänä päivänä yksi espoolainen mies uskoi, että thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu lähettää naisen perheelle rahaa kuukausittain 40 000 bahtia, joka on kotikaupungissani lähes vuoden palkka.

Innostuin heti kyseisestä espoolaisesta "pankkiautomaatista", joka voisi toimia ikuisena elättäjänä perheelleni sekä minulle. Hän oli myös valmis maksamaan tyydyttävät 1000 000 bahtia naimarahaa (lähes 25 000 euroa) päästäkseen naimisiin kanssani. Vietimme buddhalaiset häät Thaimaassa vaikken menetetyn moraalini takia olekaan kiinnostunut Thaimaan buddhalaisuudesta.

Suomi on mielestäni erittäin tylsä ja puuduttava maana ja ikävystyn todella helposti Suomessa.. Espoon pitäisi vielä olla parhaimmasta päästä.. No ei minun mielestäni! Haluan saada kaikki rahat espoolaiselta mieheltäni ja erota rikkaana. Kun olen eronnut haluan viettää leveilevää elämäntyyliä aasialaisten miesten kanssa Thaimaassa, Japanissa sekä Etelä-Koreassa.